sebenarnya . . .

saya tidak reti membuat blog. ni main cikai jer belasah menulis untuk mengeluarkan segala kesusahan dan keserabutan dalam kepala aku neh . huh . . . giler arh, dlm hidup aku ta penah sebegini runsing . ntah nape la aku macamni . . u guess ? ahah , nevermind la . . btw, i'm sorry if my english sucks ~ bcoz sumtimes i like using broken english to write blog and some 'bahasa pasar'. haha.
ape aku kesah ek ? asalkan aku paham , aku tak peduli ape kejadah org lain menonggeng ke meniarap ke berdiri ke untuk paham ape yg aku cakap . utk sebutan yg lagi clear, aku nak meluahkan apa yang ada dlm otakku skrg neh utk melenyapkan atau setidak-tidaknya mengurangkan migrain neh . huhu .
lagi satu, for information umum jelahh [sungguh tak elok bahasaku ini] :
gw tak reti nak edit template blog neh . sorry =__= sungguh menyedihkan . tetapi, apapun , , , aku akan belajar selepas SPM. yeah !! 3 papers more to go !! selasa, rabu and khamis, then i'm FREE bebeh !!!!!! YEAH !!!!!!


AKU AKAN FREE BERMULA DETIK INI : 3.30 P.M. 27 NOVEMBER 2008 .

FREE

0 comments: