ditujukan khas kepada kekasih gelapku. ; (

wakakaka! Fiqa kata aku da kenal semua sifat lelaki . Aku balas ah aku luas pemandangan . Mungkin aku ada seorang je teman lelaki, tapi aku ada ramai kawan lelaki termasuklah yang kat ofis tuh .
Bagi orang lain, mungkin dah biasa, tapi bukan pada aku. Aku dari kecik sampai besar kene jumpa perempuan jer, nasib baik aku tak jadi lesbian . Ada boyfriend dulu tak guna! Mempermainkan aku je . Setia tak setia gak . Putus sambung putus sambung tak guna . Dia memang tak guna . Putus ngan aku cakap sebab nak belajar lahh sebab parents lah . Pastu aku dpt tahu dia sambung ngan ex dia yang dulu . Tak guna, kn? =(( Memang, aku rasa nak sumpah je dia punya SPM . Amiklah kau bila kau dapat mak yang menangis macam mak aku saat keputusan SPM keluar!
heh. Jantan tak guna . =((
aku takkan percaya dia sampai bila2 .

1 comments:

  Sweet Thinker

February 13, 2009 at 4:50 PM

garangnye cik beloger. rilex la. rmi lg si cute comel kat luar sane. mesti usaha ye. kurang kan mare. br comel!