hidup tak seindah rupa .

itulah kisahnya. .
Dalam hidup ni, sentiasa dipenuhi dengan penipuan ,
pembohongan ,
pendustaan ,
dan banyak lagi .
tak kurang juga kegembiraan ,
kesenangan
dan kemewahan .
banyak lagi sebenarnya, cuma aku malas nak listkan .
Setiap orang mempunyai pendapat berbeza .
Aku rasa tiada salahnya aku memberi pendapat .
Orang-orang dalam dunia ni ;
1. Penipu - sentiasa ada di mana-mana . Tak kira juga yang menipu kononya untuk memperlihatkan dirinya baik dan orang yang menipu semata-mata untuk kesenangan diri . Dan juga orang yang menipu untuk menjaga hati orang lain sedangkan di belakangnya ada juga mengata .
2 . Orang yang berduata - Hanya sesetengah sahaja iaitu orang yang memungkiri janji dan orang yang mempermainkan SUMPAH . Benci gila ah orang camni . Dayus sungguh kau!
3. Drama guy/queen - haha . Yang ni menarik . Semua orang pernah, bukan ? At least buat-buat gembira di hadapan mata orang sedangkan hatinya. . .entah tiada orang lain yang tahu selain dirinya dan tuhan .
4. Ceria - Orang yang selalu tersenyum . Haa, yang ni aku jarang-jarang jumpa . Satu dalam seribu . Muka dia manis je. . heee ;DD
5. Orang yang kelima? Ntah lah, aku nak korang bagi pendapat lah.
Seronok.
Selepas aku bekerja, aku jumpa berbagai-bagai jenis orang . Aku tahu semua orang mempunyai masalah, begitu juga aku . tapi, janganlah bagi masalah tu kat orang lain . Aku tahu sebab aku tak tahu . Haha, kedengaran bangang, kn? Takpelah . Aku tak mengharapkan sesiapa faham .
Cuma satu .
Kesedihan .
No comment .

1 comments:

  Azizi Afiq

February 6, 2009 at 9:30 AM

mai la kedah
jumpa adik kakak ni plak
haha
:D