ohh, tension .kerja dan org..?

tiga hari yang lepas aku pergi ke Tangkak dengan bebudak office aku. Perh, kita orang sempat pegi Gunung Ledang, pergi mandi air terjun . Mula-mula diorang yang plan mula2, then sebab aku ngn ada and fiqa datang office kan , pastu tiada orang kat sana dan hari isnin tu cuti, so aku nak ikot gak jalan2 . hahaha !
Cik siti lah bagi aku sms cakap haritu kerja, mana aku faham dia maksudkan kerja luar pejabat. Lepas tu, suruh buat appoinment hari tu gak. Aku dah lah takde sorang pown client kat sini . leceh! hari-hari mahu kena topup . kopak aku . poket kering, badan pown kering gak woo!
haritu cuma aku, ada, fiqa , zarin and kak ana jew perempuan . yang lain cuma q, azhar, aiman and ulul . Aku memang risau woo bila dah pukul 6 kitorangmasih kat gunung ledang . perut dah arr lapar . kitorang makan malam+petang kat muar dekat tanjung je . Tapi, masing-masing bayar sendiri ar duit makanan. teruk betol ar, ingatkan lelaki uh nak belanje . aiseh . Pastu masa aku keluar tandas, si azhar dah panggil aku. Aku ingatkan ape, rupa-rupanya nak ajak aku lepak semula lepas balik umah. Dia pown ajak ada sekali ar . Aku rasa macam best je lepak-lepak ni kn ~ But, aku risau gak sebab nak hangout dengan lelaki tengah malam, mana elok deyh!
Si azhar tu, masa aku makan, aku terperasan dia asyik tengok aku jew . Muka dia serius gak . TAKUT AKU DIBUATNYA . cuak doh kalau aku keluar dengan dia. hee ~
muka kak hana lak, satu hari ni macam tak enjoy jew . Ntah la kenapa ek . Aku tengok masa kat air terjun uh, dia bukan main mesra lagi dengan azhar . Ada yang tengok pown cakap kat aku dirang tu mcm kapel .
Hmm, malam tu, lepas makan, aku bincang2 arr dengan kazen aku, nak join ke tak dorang lepak . Kalau setakat kat dataran tu boleh lagi, but kat tempat lain no comment arr .
Masa kat pertengahan jalan nak balik BP uh, aku nampak ada orang call aku but no name arr, just number diaa . Then, aku tak s\angkat arr sebab aku tak kenal nombor tu . . Tapi, aku rasa tak sedap hati sebab nombor tu macam aku kenal tau . Sebab ada num '26' kat belakangnya . So aku cek ar num Cik Sitit. Perh! mem,ang sah nombor dia! Pas missed call tu, aku gelabah gile . Masa tu pukul 9 suku tak silap, and aku cakap kat mak aku sampai rumah dalam pukul 9 setengah tapi, memang aku expect sampai sana pukul 10 lebih lah~
Diorang lahh! Ajak gi jalan2 lepas makan malam. Amik udara malam sekejap kat tepi sungai muar tuh . Kesian aku, keseorangan . . Aku bila kat sana aku memang rasa keseorangan lah walaupun ada ramai kawan-kawan masa tu. haha. sengal jer ~
Lepas uh, kitorang berhenti kat dataran sebab zarin nak balik dengan kengkawan dia . So , kt dataran tu arr berhenti , yang aku cuak ialah kak siti dah call byk kali tp aku x angkat . Agaknya, mak aku tanya dia bila nak balik . Aduhh, aku takut kak siti cakap ngan mak aku yang aku sebenarnya takde appoinment harini .And aku tak cakap pown dengan kak siti yang aku ikot bebudak ofis yang lain pegi jalan2. haha . jaat sungguh aku eh? tapi, aku bgtahu la mak aku yang aku pegi gunung ledang cuma alasan jew lain. Aduhh, serba salah lak.
Sekarang ni aku dah bebas . Aku rasa bebas melakukan ape saja. Rasanya, aku tak fikir dosa kot . haha . Asalkan aku tak buat benda bukan2 dgn mana2 lelaki dah lahh, itu aku ada maruah lagi lahh . Ex aku ckp swoh fcuk dyorang , setann arr kaw nk cakap gitu . dah lah aku bebas lagi menggalakkan aku wat gitu . nonsense ar ~! dia ckp macam aku takde maruah .
heh. lantak kau lahh . aku dah bebas dan aku reti fikir . pandai sangat kau fikir aku gitu . bila kau cakap betul2, kau sakit hati. hati aku sakit kau heran ke tak . heh. aku memang tak percaya kau la . dah banyak lelaki yang aku kenal macam kau . bagi aku banyak sgt alasan! itu lah, ini lah ! amik lah kau sebanyak mana perempuan yang kau nak! fuck lah semua! yang aku pasti, aku takkan nak kat kau lagi . lelaki tak guna .
hahaha! jahat gila aku ni . kejam lebih tepat . .
sambung cerita ;
aku sampai BP kul 10 lebih, pastu aku dah cuak sangat, aku cadang balik umah fiqah jelahh. Kalo boleh, tido sana je senang . haha .
Aku kt dataran ulang alik dari kereta ulul ke kereta ana , aku bincang2 ngn ada n fiqa . Aku je berulang alik pastu si aiman suruh aku n fiqa balik naik kereta ana dengan ada . So, yang aku pown ikut jelah . Yang memandu lak uh ana. So, aku tak tahu lah apa yang buat dia marah haritu . Bawak kereta stail orang kena kejar polis . Kecut perut aku tetibe je dia memecut . Aku tanya ada kenapa, dia ckp td kak siti ada call dia and dia cakap ape tah, then ana tutup fon and hempas lak fon uh . aduhh, dgr je cerita dia, aku dah cuak .
Q ikot sekali hantar kitorang balik . Sampai umah fiqa, ada kereta sape ntah ~ Abang fiqa rupanya ~ cheh. tapi cuak gak sebab akitorang naik kereta dengan lelaki kan . si Q lak sampai je terus berunding ngan abang fiqa n terangkan kenapa fiqa balik lambat. Aduhh ~ aku mmg dah pucat masa tu .
Kat bilik fiqa, aiman dah call aku, tanya aku macamne kitorang semua . Pastu suruh aku balik umah lagi jew . AKu dah cuak takut parents aku marah jew . Lepas tu, azhar call aku lak tanya aku macamne . Aku pelik arr sebab suara dia macam sedih jew , sayu bunyinye~ haha . aku tahu dia rapat dengan kak ana, so aku boleh agak kak ana marah dia . mesti kena maki n tengking tuh . hadehh .
masa dlm kereta tu, kak ana ader ckp, pandai bawak anak dara, pandai-pandailah hantar . aduhh, dia bersungut . aku tengok aiman kat sebelah dia serius jer and diam . kitorang pown diam je lahh . cuak jew .
haha . akhirnya, aku balik gak umah sebab bapak aku dah tunggu kat depan rumah fiqah . siot jew . baru nak tido rumah dia n plan keluar gi lepak dataran sat. haha. bebas gile hari tu . ;p
aduhh, teruk betul perangai aku sejak clash ne . . aiseh . makin menjadi-jadi. XD wakakaka!
macam lah ada orang peduli =(

chewahhh, malam ni, boleh lah akui online and chat dengan semua orang. ;]
myspace online jerr.

tadi siang pown, bukan aku buat kerja. datang kerja pastu out gi summit and pergi tengok wayang ape ade, and pastu gi karaoke . lepas karaoke gi arr makan . ingatkan plan lepas makan nak pegi tengok cerita baru ape ntah . pastu bila pegi tiket dah habis. menyesal tak beli tiket awal2 kitorang pegi td. cehh ;(
dah arr tadi kitorang makan roti jer . gila bajet punya fasal . bajet aku nak tgk wayang arr . XD gila ~
tadi petang gak ah aku sempat snap picture budak2 office aku . banyak gak arr . ;)
kat myspace ader ~

0 comments: