goda gado goda gado goda gado

haih! masuk ni kali yang ntah ke brape aku tak kira laks aku gado ngn dea! haha! aiyohhh >_< . . pasal komen jew kena mangah~ aiyoh, kena mangah aku ne. . okay, my fault gak sbb komen ngn org yg dea benci. act, mood aku baik tadi b4 dea mangah aku fuh fuh! tp, ak ta bule bg alsn kart dea lahh, kena mangah lg ader la! haiya, aku pown sengal! takde masalah cari masalah! yes, dea benar. . i never grow up. tp, tgk jelahh pasni. well, ader gak la mende yg masok kpale otak aku dan aku dah buat pown. pengajaran yg aku dapat dari peristiwa ini :

1. never make him pissed off
2. dont tell him everything or he'll get more pissed ~
3. tell him the truth even i know he'll get mad at me after that
4. be prepared for the worst. >_<.!!
5. prepare for tissue! hahaha ;DD
6. kasi dea menang siket ;p . do as he said!


haha, that's all ^^. ini adlh utk mengelakkan daripada berulangnya kejadian ini! hahah xD

love u, kanda! ; )

0 comments: