Namaku. :)


A : Ingin menyenangkan hati semua orang.Bagi kita,perasaan orang jauh lebih penting daripada perasaan kita sendiri.


B : Profesional,bertanggungjawab dan setia kawan.Tetapi ada kalanya agak pesimis dan juga keras kepala.


D : Tidak mudah menyerah kalah.Prinsip kita,apa pun yang diiinginkan pasti akan kita dapatkan.Selain itu,kita juga rela melakukan apa sahaja buat orang yang kita sayangi.


H : Kebebasan adalah perkara yang sangat penting buat kita.Disebabkan inilah orang sering menganggap kita sebagai orang yang individualistik.


I : Sentiasa mengambil respons positif daripada setiap peristiwa yang telah menimpa diri.Kalau boleh nak bersikap cool sentiasa !


N : Orang lain menilai kita sebagai seorang yang sombong,sedangkan sebenarnya kita kurang yakin pada diri sendiri.Cenderung emosional tetapi mampu membahagiakan tersayang buat selama-lamanya.


L : Kreatif,cerdas,pandai bergaul,setia tetapi mudah terekan.Sungguh pun begitu,jarang mempunyai masalah yang boleh diselesaikan.


S : Sentiasa berusaha untuk kesihatan kuat,cekal dan tabah di depan orang lain,sedangkan ada kalanya kita berada di bawah alam sedar.Khayalan dan imiginasi adalah dunia kita yang sebenarnya.



aku mcm tak pecaya jew tapi aku memang lar ade karakteristik gni :
emosional [EMO EMO EMO] tapi tade lahh slalu
sensitif [aku kuat nanges tapi ngn org yg aku syg jela aku akn nanges ;DD]
keras kepala [tak suka mengalah, semua nak ikot cakap aku]
sombong [errr, agak2 ??]
pessimistik [aku mmg slalu pk negatif jee, sori la. susah nak ubah]
individualistik [aku byk watak yg aku bole jayakan ;p hahah]
and
aku mmg hidup dlm dunia yg penuh khayalan pown. aku selalu berangan , yang tah mane angan2 aku akn tercapai atau tidak, itu aku taktaw lahh. :)

well, ak mmg suka mcmtu, sedaya upaya nk tunjuk aku OKAY padahal dlm hati retak seribu. pastu moody tak cakap pape spjg hari, dok layan lagu jiwang, and mengenangkan nasib. inilah duniaku~ aku mmg dah takde sesapa, kecuali 3 org saje [secretio!]

0 comments: