kreeekk !!!

haha XD biarlah ak memulakan. .
penat giler minggu ini! haha, memandangkan aku seorg anak yg manje, dgn bangganya ak mengaku ak suka bangun lambat. hahaah XD [takde sape nk jadik calon suami ak kang~] =))

well , aritu pegi jay bee, g u ma mak uda aku tolong2 siapkn barang perkahwinan [tampal menda alah kt kotak yg utk diedarkn kpd tetamu nti~] . . sambil wat tuh, ak bebual arh ngn kazen aku, fazreen. aduh! budak neh mmg siot btol arr.. kaco jew aku bace novel. tak bleh tgk org duduk goyang kaki btol! hahah XD

utk pengetahuan aku la , ak jela kn, dea, aku tak penah tgk dea baca novel. sumpah dow! ni FIRST TIME ak tgk dea baca novel ! setahu aku , dea bkn jenis yg baca novel ni.. ak igt lg pe dea ckp dulu ~ "baca novel! bercinta la tuh." hahah XD.
ohh dear, i guess u're in love too. . yes, mmg dea tgh hangat bercinta pown [kena kau, akak!] tp takde la siyes mcm ak dowhh ! aiyah. . . hahahaaha XD

kaka idah, iaitu kakak sepupu yg akan b'kahwin itu pown ckp menda yg sama ngn ak, mcm tau2 je kn ;DD hahah. . mmg BETUL la weyhh. . [mcm ader org pecaya jew~] . . sbb b4 dis dea tak penah bace novel, tu sbb kowt sume org pelik. ni gare2 sepupu ak, ika lahh yang swoh dea baca novel mase dea tgh boring2 tgk tv. . alih2, layan pulak~ XD that was great meyh!! ^^

FAZREEN, KAU ROCKS LA SAYANGS !!!!
HAHAHAHA XD gile menggedik aku neh.ooppss!

heyyyyyyyyy, arituh kne pegi jay bee, semalam kne balik kampung lak. dah la balik2 dri jay bee tu aku tros tido dlm kul 11 lebey kowt then mangun seawal 8 lbey bile mak ak kejott suroh siap2 nk pegi balik kampung lak~ leceyh la!! tgh syok tido uhh~ hahahah XD gile btol perempuan mcm ni tak bleh wat bini. . [ak sedar diri ak siapa]

males btol ak nk siap. hari mase g jaybee tu pown mak ak yang kejotkan ajak ak pegi jaybee.. igtkn mak ak g ngn bpk ak skali, jadik ak pown nk ikot lahh mane tawu gi carrefour ke nanti, bleh gak ak dpt menarik benda alah yang ak nak ikot sesuka ati jew ~ hahah XP cehh, tgk2 bpk ak g balik mersing lak, frust gilew tapi xade la frust kowt sbb ak dpt seat dpn. . hahah XD best gak weih seat dpn. luas dan ak sorang saje. tapi, maksu ak lak ikot. . dea tgl kt kampung wat sementara wktu. maksu ak dri selangor. perhh, fazreen ikot skali. hahah, dea mmg da bgtaw kt ak psl bf dea awl2, jadik, ak ader la sekepala gak ngn dea skrg neh ! tp, only dlm bab bf jelahh! dea seorg yg tidak sukakn gadis gedik, jadik, ak tak ske menggedik kecuali utk b'gurau sbb ak suka tgk muka org mcm geli2 bile ak pura2 gedix ~ hahahaha XD nasib-nasib~

well, sepah2 la ak citew neh, tp takpe, sukati ak lahh, blog ak deyh. ahahah

semalam kenduri akikah syafiq , iaitu sepupu kpd fazreen tp bkn sepupu ak lahh. . tp, kiranya kenal arr.. perh! smlm syafiq bwk ps2 siot~~ giler lahh da lama ak tak main game ps2 uuuuhhhh. . windu dow! haha. cam setan aku main game lumba amenda tah. . mula2 motorcross pas da abis uh, main lumba mesin pemotong rumput kowt. . berat doh stereng! sng terbabas. .

hahaha, smpi di sini saje la ak tulis.. parents ak nk PEGI KELUAR!!! YAYAYAYAAYAY!!! ^^

0 comments: