HAHA. aku di-3-kan

ada orang ketiga iaitu . . . (?)
omg!
hey, aku memang taknak masuk campur, tapi kawan tetap kawan kan. . (?)
jgn sebab sorang kawan jer kau dah nak melenting.
mana ada aku buat apa-apa lagi. nobody is perfect.
it means u tak sepenuhnya memaafkan aku.
yes, i know i always keep it inside ~ but u must know why!
because when i told u about it, either u being serious or u think i'm joking.
hey, i got no time la nak main2 ni. . when i told u i dun like it, i mean it.
only i'm not hating u.
keep that in ur mind, dear ~
i dunno who annoying. is it me or you?
but yes, we both are annoying. i can see that from all these days we've been through. don't u think 2 years knowing u is enough ?
ohh, maybe i'm not ur family member, but i'm ur friend. u do know me for 2 years.
but pathetic, i've been like 'plastic' to u?? is that what u think??
duh!
just because a girl u know for last year 08' since august, doesn't mean u know her like forever. ??
u said u dissappointed on me ? me too!
aku tak faham apa sebenarnya yang ko nak. yes, aku dah maafkan kau.
if that what u want. tapi, kau dah maafkan aku ke belum?
sorry lah, sleepover takkan jadi. ko dengan dea jelahh yew ~
aku rasa macam aku ni bkn sesiapa lg pada ko, so aku nak blah.
aku takkan nyesal sbb anak org kaya macam ko ni mmg takkan faham org mcm aku.
no offence.

2 comments:

  Azizi Afiq

December 31, 2008 at 9:39 PM

sy b'simpati.

  The World of Bella

January 1, 2009 at 12:47 PM

eh eh ni mengarut jelahh, bkn btol2 pown.