oh oh kegembiraan terpancar

semalam aku balek kampung. best giler dapat jumpa sepupu aku kt sana. haha XD tp boring la pulak kn~ no astro, no kipas, no komputer, no intenet. aku rasa bole survive kt sane seminggu je, pastu balek umah smula. haha. XD
tapi, yg bestnya, kat sana tenang lahh . ;D aman dan menyeronokkan ~
smlm, bosan2 ktorang main lahh miskol2 org. haha . kazen aku arr cdg, ak boring, ak trime je arr cadangan dea . ; )
miskol termasuklah abg sepupu aku [saje je, tmbh contct kan ~ ;p] dan beberapa org kwn sepupu aku tu. ntah sape tah . antara semua tu, yang kol balik cuma sorg je. dea tye ak sape, ak da gelak sbb berjaya mempermainkan sesorg. haha XD jahat sguh diriku ini, tp, mmg bosan la weyhh . ; )
bdk uh ugut kalo aku tak gtaw ak sape, dea nk jual num aku. alih2, ak matikan kol dea sbb adik sepupu ak yg kecik dtg. dyorg tu kaki 'report' . XD
haha, semalam, sepupu aku gak yang belanja topup rm5. ^^ mekasih ye!!
parents aku ckp tido sane, tapi alih2 dyorg nk g johor lak mlm tuh, abg uda amekkn~ haha, kena arr balik mlm tuh gak. sepupu aku ajak pegi johor, keja kt sana, ak lak ajak g tempat aku, same2 keja ~ haha XD pening kpale aku. alaa, tp ak tak ikot pown . kt cni lg baik dari sane. haha .

tadi kn, igt nk keluar dgn fiqa. aku da siap2 mekap baju sume mcm artis. haha . XD nak cari keja pki mcm artis . pastu bile aku da siap, aku kol ar dea :
aku : fiqa, ko da siap ke lom?
fiqa : eh, belum..
aku : weyy, cepat arr, ak da siap ne.
fiqa : mak aku takde, bapak aku takde, kuar..
aku : naik la bas, mcm la tak penah.. [da naik darah mase ni]
fiqa : takde duit la..
aku : then, takkan la ko tak pegi ? nape tak minx jer parents ko sblm tuh?? tak cakap awal2. ni aku da siap dah.. [mase ni arr aku bengang gile] X(
fiqa : sorry, aku tak sengaja , ak pown pening sekarang ni.
aku : tak cakap awal2! aku mmg da ready nak pegi ni..! haih!
fiqa : sorry laa, tak sengaja...
aku : aku da siap, baru ko nk gtaw! td tak ckp awl2..
fiqa : ak baru dpt tau.
aku : then, nape tak bagitahu aku?? bile aku kol baru ko nk gtaw ea??!

abes je ckp cmtu, aku letak. bengang la dgn minah uhh.
ape mslh dea??!! mmg aku nk kesian, tapi dah dea slalu wat cmtu kt aku. last minit baru gtaw. sape tak bengang?? bile sume da siap, baru nk gtaw. haiyo ini olang!
takpe, takpe.. aku maafkan sbb aku faham. tapi, lain kali, dah tau nk kuar, minx arr parents ko sket duit. duit topup pandai minx, duit belanja tak pulak ~ haish!
jgn asyik tido jew! X(
heee, oh ye, byk mslh ? lupakan jela dy tuh. tak guna pown . jgn ckp ak la, ko pown same. hee~ XD cubalah kawal diri tu sikit . ak suruh dea wat smyg hajat . ntah buat ke tak . haiyo ~

td, sbb dea tak dpt pegi, ak terpaksa arr pegi sbb da siap . lgpown, ak mmg nk cari keja pown. tapi, bile aku smpi sane tros tgk wayang. 'histeria' beb.. ahahah, first time ak tgk citer seram sorang2. . naseb baik siang hari! fuh fuh! ^^
ade bab-bab yg mengejutkan uh, menjerit la akuh, tapi tgn aku asyik rasa nk pegang sesuatu jew, pegang arr beg akuh jew. badan aku, dari duduk tegak da berlunjur ke bawah. ngeri doh org2 uh dibunuh! gile arr.
sblh aku ni ade pmpn ngn kapel dea . duduk tak reti diam. kotak popcorm letak blkg dea. bontot tak reti diam asyik nk gerak jew, kotak tu pown same bunyik! buang la kotak tu kalo ye pown ~ haish!
sebelah aku lagi satu tu plak, perempuan gak. . asyik komen jew citer uh. ak da kebas telinga dgr dea mencarut . haha .
abes jer , aku pegi tandas . hahaha . XD
hahah, sambil text msg kwn aku, dea bgtaw aku benda plg bagus skali tp tak baik buat aku.
yea? apa dia ? it is a ********* . haha XD sensored bg bwh umo 18 thn. ^^
so, aku pown merayau lahh, mule2 tawaf jap summit uh. then, pegi the store, igt nk cari keja. pastu tanya, akak tu kate nk salinan ic lak. haish! dh la purse aku tah ke mana aku letak.. ic pown . . (?) . haha XD lantak lahh, esok dtg lg.
balik uh, aku telefon mak aku, kak uda, along, angah , sume aku call arh ~ sbb bas da takde kul 6. [haaa, tu lah! merayau smpi lwt petang! haha]
sorg2 call aku. . swoh angah, angah kt ruma baru diew je. swoh along, ntah la ak ta tahu! swoh kak uda, dea takde keta lak kt umah aku. hadeeeh! pening2! sambil tu, mkn popcorn yg ak tak abes mkn mase kt panggung wayang td. haha, ak mkn cuma 1/8 saje dari popcorn dlm kotak uh beb. . haha.
itu jelahh, mlm ni ak penat. td along yg amik, tu pown dea singgah jap kt the store. kaki ak mmg da penat melangkah sebenarnya. . haish ~ ape nk buat,,,rehat jela mlm ni.

ohh yeah, goodnite to me ~ sweet dreams, nabilah. muah,muah,muah! sleep tite. dan sentiasa maafkan org sebelum tidur ~ nite, sayang .

0 comments: