sape ade mespes, sila bagi add aku. :)

...
nape ramai budak myspace ade blog neh? asal aku bkak jew blog org len, sume ader mespes. HERAN AQ! well, mane taknyer, kebetulan setiapkali bkak blog org laen, tgk2 mespes, mespes,mespes dan mespes lagi! hahah ;DD aq tawu la sume org gile mespes skrg!

tapi aku nak komen satu la ttg myspace neh! ramai gile gurl seksis angkat baju dan skirt tahap pendek gile gaban dan tak cukop kain & tak kurang jugak playboy yg mmg diketahui suka memainkan org dan tak kurang juga suka memain ngn org! sape pecaya angkat tangan sendiri! dan sape yg terasa uh, diam2 jela eh. . . XD
tapi, aku tak kesah, sbb bukannye aku pecaya sgt org2 neh kecuali lahh kalo dea kawan yg mmg aku da kenal ;p haha

aku iri hati sebenarnya sbb dyorg wat ape dyorg suka padahal aku tersekat dan terkongkong. ntah la! tapi, ada baiknya eh..(?) aiyah.! itoo ini, aku mmg dok umah jela, 24 jam kalo bley mengadap laptop main intenet, wat blog! paling terer pown, ak msg ngn org laen kt henfon! tu pown curik2. naseb baik henfon aku tak dirampas sepertimana kengkawan aku! fuh!! O_o . . . adeh, tatau la cmne result SPM aku nanti yew, sebab aku mmg cuak giler deyh nk tgk result tu nanti. bukan ape! sbb aku asyik memain jew tahun ni. tapi tahun lepas lagii dasyat! hahaha ;DD

tahun ni pecah rekod skola aku bwat byk kesalahan. yang terutamanya dtg skola lmbt, masuk ikot pintu blakang [yelahh, tanak kena tgkap dek pengawas, silap2 aribulan tiap2 ari aku kena detention class] , bwk fon g skola [4,5 kali je arr abb aku nak kuar pas abes skolah tu jerr] , ponteng ko-ko [frust gilew tak dpt jwtn, jadi aku protes melalui ni lahh] and paling teruk skali pown, aku ponteng kelas jew arr tu pown skali, cuak deyh.. skola aku nyew peraturan ketat sgt! tengok jelahh fon aku da kena rampas, naseb aku lahh! ;p hadehh. . smpi sekarang aku masih tak dpt lagi fon aku. cis pengetua! mase aku nak amik fon aku, swoh amik pas raya haji. perh! aku ngn geng2 sekalian yg mana henfon mereka turut dirampas berdesing telingaa dengar pengetua ckp. . maw saje aku ngamuk ngn sume org..

dahh tuh, mase fon aku kena rampas, tade henfon lgsg! fon ak lg satu kebetulan kwn ak pinjam laks ~ aku lak tak smpi hati nak amik tp akhirannya ak amik gak sbb aku sebenarnya janji ngn sorg bdk neh, tuition mate ak la, nak beli fon motorolla v9 yg baru tuh dgn harga rm160 beb!! ^^ haha, tapi disebabkan aku takde duit dan segala-galanya perlu dilakukan secara rahsia dari pengetahuan parents aku, jadi aku kumpul lahh duit skola, even meminjam dari kwn ak dgn janji akn byr balik pas raya. ade gak aku minx bf akuh pinjam henfon, tapi dea ta kasi daa, tak guna betoll [ceh, ungkit hal lama lak, MAAF, KANDA!] XD ohh ya , ya, dea kasi pempuan laen pinjam.!! HARAM MANGKOK TULI WTH laaaahhhhhh!!!!! mmg sah aku mengamuk. ngn pompuan laen leh pinjam, tp ngn aku HARAM tak kasik! pilih kasih gile nak mampus!! hahaha XD sebenarnya ader lagi aku nk ckp, takpelahh, simpan je dlm hati biar bernanah lama2 berkudis then berdarah semula.. hahaahhahahaha gile emo pulak aku neh. haha EMO EMO EMO ~

okay, bai bai lahh, aku suda jadi EMO ni! sedih ader, geram ader, marah ader, happy ader, hhhmmmm!! ntah la! rase nk protes kt org tuh lak! hahahahah XDXD aku cakap betoll!! aku tak dapat maafkan dea! sorri la kanda..

6 comments:

  Anonymous

December 24, 2008 at 7:59 PM

mimie_lurveteddy@yahoo.com/myspace.com/mimiebachin

lek2.keke.emo.kiki.
nice to meet you.
((:

  Takutake

December 25, 2008 at 3:59 AM

gurl seksi?
mane?!
hahah!

  The World of Bella

December 25, 2008 at 4:07 AM

hahah, seksis meksis jew maw? pompuan hensem tanak?? hahaha XD

  Takutake

December 25, 2008 at 4:23 AM

tanak
bapok
jijik
hahahah
mespes aku,
hq45@yahoo.com
xDD

  The World of Bella

December 25, 2008 at 4:29 AM

lahh, nobita rupanyer!
^^ lawa lahh!! kawai dess~
hahahaha XD
wehh, bkn bapok uhh lelaki yg lawa ke?
aku ckp pompuan yg hensem lahh ;DD
adess, pe lar

  Takutake

December 25, 2008 at 4:32 AM

hik3
lebeh kurang je laaa