Selamat Tahun Baru

apakah azam tahun baru anda?



itu soalan yg ditanyakan oleh A pdku ~ haha, act, aku tak ada azam. tapi, aku berazam untuk buat yang terbaik tahun depan demi masa depan aku. =) that's all.


td, aku tak sempat nak makan sbb kena rush siap2 untuk pegi surau. abah cakap masjid, tapi pegi surau lak. hehe . aku turun mcm ape, turun bwh, tuka seluar pastu rush pegi keluar. tetibe kt dlm keta ak baru perasan aku tak pki tudung lahh. abah da bising jew. . kena marah gak sbb nk pegi tempat semayang lahh katakan. = ) haha . nasib baik bwk telekung, pakai lahh jugak buat sementara kt surau nti. haa, baru abah tak bising lagi.
tu lahh, inform nak dekat2 magrib, pukul 6 lbey. aku baru tutup komputer mase uh. pastu swoh org cepatan siap2 sane ~ dah la aku tak makan lagi. siot je nak cepat2. ta inform awal2, bole aku mkn dulu isi perot sket. ni tak, inform laz minit ouh!
*geram*

ohh, selamat malam kepada diriku ~

0 comments: