i'm gonna die!!

td ade kwn ak ajak kapel . ak cakap ak tak terima . ak rasa dea memain jer sebab dia tahu aku macamana tapi aku dah salah . dia betul2 serius. But then, he asked me to be his scandal . Astaghfirullahalazim ~ Aku tak terkata apa . Tak layan , dia kawan aku dan aku menerima baik buruknya dia sebab dia kawan baik aku . Cuma aku tahu rasanya patah hati . Tak patah hati ke gf dia kalau tahu kasih sayangnya dipermainkan?? Aku pown pernah rasa dan aku tahu bagaimana terluka hati aku tu .
Aku slh hntr msg kt asy td, and dia mcm . . . . . ntah la . Aku tak tahu samada dia masih peduli aku ke tak dan samada dia faham aku ke tak .
haha . biarlah , dia bukan milik aku dan aku bukan lagi milik dia . Dia patut tahu itu . Tak guna pentingkan diri .
Aku jenis pendendam . aku tak mudah melupakan sesuatu . So, aku mengingati setiap perkara yang salah atau orang yang pernah buat salah kat aku buat selama-lamanya .
Apa ?
Aku taknak teruskan menulis lagi sebab aku sendiri tak mahu menulis apa-apa perkataan yang mampu mencalarkan hati sesiapa pown .
Selamat malam . Chaw ~

love is blind

i'm gonna think the meaning of that phrase for a while .

0 comments: