kerja baru :)

satu sahaja . PENAT .

ya , kerja aku nampak senang , duduk dalam office goyang kaki . Tapi sebenarnya , duduk lama-lama boleh crane pinggang aku .
Tadi pagi diajar cara-cara membuat panggilan kepada pelanggan .
Nervous gila .
Shahril org pertama yang mencuba buat panggilan kepada pelanggan . Terus dapat set appoinment! Jeles gila . Dia buat pown menggigil tgn dia , yelah aku duduk sebelah dia, jadi lagi jelas arhh gigilan dia . hahahah XD
Suara pown menggeletar , biasa arr , first try , baru dan berlainan pulak tu . ^^

After him , Afiqah . She's quite nervous too , but not like Shahril . She can talk normally . wow! I respect her. Unfortunately, she didn't has the chance to set appoinment because the person she's calling just now is busy 2,3 days ~

Makan tengahari dekat Warung depan Summit . Kitorang sempat ar cuci mata sat kat Summit tuh . haha XD
Nasib baik makan tak cekik darah ~ Dah la abah kasi RM10 je utk aku dengan sepupuku . Bajet gila nak makan . Dah la takde credit ne .

Kerja ni best , call-call orang , set appoinment and jumpa orang . haha . Kerjanya pown senang , duduk dalam bilik ber/air-cond dan jumpa orang pastu makan sesama . Tengok time lah appoinment tu bila kn ~

Ramai lelaki yang join . Semua smart-smart and aku perasan ada seorang dua yang asyik tengok aku . HAHAHA . Mungkin aku cuma perasan je kot , tapi serius , aku selalu bertembung mata dengan dia tiapkali aku pandang dia . hahaha . Kebetulan kott . hahah XD
Ada tanda-tanda aku ... apa ni ?? XD wakakakak!!

Haih, nak dekat-dekat habis tadi, mwmang tiada kerja arrrr . Cuma call orang je . Boring gak tak dpt set appoinment . HAMPA JE . Ada abang senor ni cabar aku bawak seorang prospek esok . haha . tgk jelahh nanti . =)
Aku terima je . Alaa , seorang takpe, aku boleh cari . Kalau 4,5 orang tu mungkin ada masalah kott sebab aku dah tengok orang-orang ni bekerja . Tak semua orang nberminat dan mahu set temujanji kan ?

Aku penat gila sekarang . Best pown ada . Hopeful, tiada sesiapa yang mahu memikat aku masa bekerja lah . Hahaha , panggilan rock gila dohh . 'kau' 'aku' je, stail mcm kawan rapat sesama kitorang . But, aku lebih biasa guna panggilan, 'abang', 'kak' , 'i' , 'u', 'sy' 'awk' jer ~
tgk lahh keadaan .

Kitoprang keluar pejabat pukul 5 suku lepas tu kena beli baju kemeja putih laks and seluar hitam . Parahh, satu Summit pusing tapi baju kemeja putih berharga RM50++ weyhh !! Seluar harga biasa je, tapi kemeja mahal dow . Dah tu, susah nak cari yang murah sikit .

Latly, sebab baju kemeja mahal sgt, beli kemeja sekolah je [.back to schook eh.?? hahahah.] Ntah lahh, 3 orang fesyen sama je . XD
Harap2 esok tak kena gelak je . ^^

Okay, goodnite . :)

0 comments: