sume post HAPPY NEW YEAR

Glitter Graphics



TAHUN BARU seperti tiada makna bagiku semalam ~ tak ada rasa langsung nak sambut tahun baru 2009. malah, aku tak ambil kisah pown benda lain.
Aku keliru.
Memikirkan yang aku akan bertambah tua tahun depan, aku rela pergi ke planet lain di mana masa berputar lambat agar aku tiadalah meningkat umur dan kekal sebegini selamanya ~ hahah xD

Imbas kembali 2008 :
JANUARI
haha . tahun ni la aku ada azam . azam aku ialah nak study bersungguh-sungguh tahun ni. . hahahahah xD iyelah ~ aku mmg study pown .. ;DD
Start skola pada tahun ini< di sekolah yang sama. Tahun ini aku agak menggila sedikit. Aku mula jadi gila-gila semenjak tahun 2007 iaitu masa form 4.
Tak silap aku, aku slalu melanggar peraturan sekolah pada tahun 2008 lahh. Yelahh, aku langsung tiada jawatan dlm mane2 persatuan atau di kelas ~ Well, ni kira membantah dari segi fizikal arr . hahah .
Dulu aku setia kt persatuan tu, and aktif la jugak, tapi aku heran kenapa kaki bodek dan minah kepoh yang selalu dapat jawatan uh. And juga kaki-kaki yang rapat dengan penjawat tertinggi dapat pgg jawatan tinggi ? hahah.
Jealousy over my mind.
Tak kessah lahh, sbb aku da fikir, takpe lah, aku takde arr nk kena ikut peraturan.
Ya,,,, Di sinilah aku mula melanggar peraturan. Cuma aku tak pernah buat benda bodo macam budak-budak lelaki buat. no offence, guys . ;DD

Februari
Fuh fuh! ujian kedua memang gempax arr! aku dapat brape A jew ~ kali ni aku berkelakuan baik lagi lahh ~ haha ! xD
Miss Ong masuk chapter baru add math, pergh!! seram sejuk aku setiapkali waktu add math! Siapa tak mengaku yang ADD MATH susah ?? sila bagitahu saya. haha xD

Pada bulan ini jugalah aku mula merasa apa itu cinta. Gila, kn? Tahun SPM aku sempat main-main cintan cintun menda alah ~ !! >_< Now, i think it's a big mistakes.
OHH, i thought i can get over it and forget him. Yes, i've tried and it works. But one day, he sent me a msg. lol. A msg only is enough to make my heart 'tak tentu hala' . haha . That is not what i want but it suddenly comes. Then, i started to think that maybe i'm in love ~ LMAO!
Kazen aku mesti tak pecaya kalo aku citer kart dea. hahah xD

Mac
haha . benda paling gembira tp paling bodoh pernah aku buat. Tapi apa salahnya merasa, kn? haha. Bercinta itu indah tapi kawallah hatimu supaya tidak menjadi seperti 'apa yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran'. Begitulah . Cinta tak dapat, pelajaran habis semua ~ haish. . menyesal sekarang tiada gunanya . . haha . hmm..yeah..

Jun , Julai , August, September
haha . senang gak cerita camnih. Well well well. Siapa sangka kapal di laut yang disangka tenang akhirnya dilada badai besar yang telah mengkaramkan kapal tersebut . Actually, aku pown tataw pe ak ckp neh. haha. pointless .

Oktober
Percubaan SPM seyh ~ aku dapat 3 A je, tak lebih. ada satu ni lagi 1 markah jew nk A2, iaitu ICT . perh! frust gilew eh,,kalo tak, bole tmbh bilangan A tuh . haha .
Ada soalan bocor gak, iaitu BIOLOGY yang aku dapat memang sebijik dengan soalan yang keluar tuh. aku menyesal giler tak baca semua topik2 tu dengan lanjut. perh! frust gila nak mampus . xD
talpe, takpe. .

November
SPM KIAN MENJELANG!!!. pergh, masa ni lahh terasa debarannya ~ perh ! cuak gilew arr. . hampir selalu aku on9, buang masa sbb nk stdy tak masuk dah! yang peliknya, masa on9 tu pulak, aku terasa tak sedap hati pulak tak baca buku nieyh! hahaha xD . macam tu arr . . ;DD
ade pulakk, sorang budak kt mespes ni ckp bf aku ader wat skandal belakang aku. pergh ! tension . makin lama makin stress . haha . aku tak boleh bwat pape kalo da stress. fikiran bercelaru . apa yang aku ada cuma tawakkal jelahh ~ haish . .
stressed! Waktu ni jugak lahh aku ngn kawan baik aku bergaduh. . aku sebenarnya meluat kekadang dgn dea dan ak bagitahu tapi dea tetap begitu. Pada pendapat aku, dea lebih matang dari umur sebenar ~ baik, tapi bagi aku, sama seperti org dewasa yang tidak memahami kehendak anak kecil ~ haaiiihhh! problem btol arr kami ini. haha . hmmmmm (?). hubungan kami berantakan . tersangatlah sedihnya hati aku bila dea tanak ckp ngn aku. dea suda meminta maaf tapi aku pown ntah lahh, pastu dea takde sign nk mendekati aku jew, so aku pown diam je arr. perh! nasib baik ada kawan lagi kn. hahaha . tapi, ntah la! [maksudnya,ak mmg rasa kehilangan]

Disember
Lega apabila peperiksaan SPM berakhir pada 28 November haritu . 3 Dis, after last paper budak2 LK, esoknya ktorg sekelas bertolak ke Kuala Lumpur.
Aku seronok sgt kat sana. haha . nak tau nape ? haha . baca lahh blog masa 4 Dis tuh. haha ;p

Sekian, itu sahajalahh sepanjang tahun 2008, sebenarnya banyak lagi cuma malas mahu bercerita. Takut ada kang mengarut mencarut kang ada pulak org yg membaca hati terguris atau sedih. laen lahh kalo ade yg geli hati. saya faham . haha ;DD
Nak kata pelajaran teruk, takde lahh sangat cuma fail slalu add math, physics and chemist jew. tu lahh, aku yg main2 jew, tup tap tup tap, da frust menonggeng pastu stress pastu hampeh satu pown tarak buat! haaaiihh! setakat ni nasib baik biologi okey. juz tiada harapan terhadap physics jew. huhu. tak heran lahh aku kalo SPM result dpt kurang 7A sbb aku target pown yang agak OK je. hee~ :(


0 comments: