yes, i hv changed .

Since when, huh ? Well, let me say ,,,, since last year , since Yasmin start to like Fatiha . Hey, it is not like i'm jealous or what , just i dislike Fateha . Farah hate her . Farah is my classmate and sit beside me . She is Fateha's cousin btw .
I dislike Fatiha ? No! It's just a slight misunderstanding .

Aku tak larang Yasmin berkawan dgn Fateha . Aku cuma dengar rumours tentang dia dari Farah je . Aku bukan kawan Fateha, jadi , aku tidak mengenali siapa dirinya yang sebenar . Yang menjadi masalahnya, ada budak sekolah lama Fateha bawak cerita kat Afiqah , mengatakan Fateha itu suka cakap besar . Mana la aku tahu siapa budak tu, bagaimana boleh kenal dia , apa Fateha buat ke apa ke . Afiqah je yang beriya-iya nasihatkan Yasmin supaya berhati-hati dengan Fateha . Well, maybe dia cemburu Yasmin baik dengan teha. . Don't deny it, Afiqah if it's true . Mulut menidakkan tapi hati mengiyakan . Jangan ingat aku tak kenal kau lepas 4 tahun aku kenal kau . =p haha .
no offence, kayh .
So, buat apa nak gaduh pasal Fateha pula ? Yes, aku sendiri pun merasa cemburu dengan hubungan Yasmin dan Fateha yang mula rapat . haha . Arhhh!! It's awkward to admit . haha .
Ohh, tadi Yasmin baru je beritahu dalam blog di myspace dia yang dia sebenarnya tension kena push semalam , sebab tu dia menangis . Well , kalau aku lah kan , kalau tiada apa-apa, aku takkan menangis . Mesti ada sesuatu yang dia sorokkan dari aku ni . Honestly , i can't forget what happen yesterday . How she act and she's crying suddenly . Aku tak faham kenapa . Yasmin, tolong beritahu aku kalau kau ada apa-apa masalah dengan sesiapa . Aku nak tahu dan aku ingat masalah kita semua boleh diselesaikan semalam .

Well, siapa cakap aku berubah ? Ya,aku memang sudah berubah . Korang nampak kan perubahan dalam diri aku ? Sejak bila ye ? Mungkin sejak aku kapel dengan Asyraf kowt . SOrry, guys . Dia banyak buat hal kat belakang aku tanpa aku sedari . Bila aku tahu je, aku terus jadi takut . Takut pada apa ? Well , aku takut aku akan kehilangan dia bila aku cintakan dia sepenuh hati . Apa ? Cinta itu buta . Ya, baru aku sedar sekarang . Tapi, memang aku tidak tahu sama ada aku diperbodohkan sahaja oleh dia atau apa ? I have no idea . EH! Aku selalu memikirkan benda yang bukan-bukan . Maaflah . Aku terlalu memikirkan perkara tu sebab aku takut . Aku sudah jelaskan bukan mengapa aku berasa takut . Aku juga takut aku kehilangan orang yang aku sayangi . Well, aku tahu bukannya korang mati cepat pown walaupun aku tahu maut mampu memisahkan kita semua . =| aiyah.
Nak tahu lebih lanjut, bagi aku mesej secepat yang mungkin selepas baca blog ni . Aku pun nak tahu perkembangan korang, masing-masing . Afiqah je aku tahu, Yasmin dengan Atul aku tak tahu cerita lak . Aku nak hangout dengan korang sesama lagi sekali tapi aku taknak hangout yang dingin seperti semalam . . .

Dah ? Korang dah habis baca bagitahu aku weyh . Jangan pendam apa yang korang rasai . Aku nak settle . Kata nak cakap, tapi bila jumpa tak boleh bercakap semuanya . Bisu . Poyo je kata kalau nak cakap, cakap depan-depan , tapi bila dah berdepan , tak mahu cakap pulak . Apa kes ni ??

0 comments: