kelas-kelas

ha! semua orang mahu cerita tentang kelas-kelas yang deaorg naik tahun ni.! tak aci lahh , just that not fair lahh .
Anyway , boleh jugak aku post kt sini kan . . haha xD
nyebok sat .

kelas bahasa melayu
- menyeronokkan , tak begitu kawan-kawan?
cikgu yang sentiasa cergas dan suka menyergah!
eha!! dan banyak dengar cerita . form 5
- form 4 paling byk tak buat homwork .
buat aku selalu menguap nak dekat berpuluh kali .
bila disuruh buat karangan mati kutu aku dibuatnya . ideamacambiskot!

kelas bahasa inggeris
- okey la gak kan. .
cuma nak dekat2 SPM saja yang kita semua dok relax macam takde nak ulangkaji
mana-mana yang patut .

kelas math
- mengantuk disebabkan kepanasan di bilik math.
aku boleh tahan lagi . tapi yang budak sebelah aku dah mata macam mate 'stim' do!
kdg2 tetido gak .
bila aku tengok cikgu tu, tembus ke belakang dan seterusnya belakang lagi .
haha XD

kelas add math
- haaa...?? macam gitu lahh .
faham tu faham la jugak tapi lepas je abis rasa merdeka
menguap mcm bluehyppo dlm kelas ni bila masuk waktu tengahari . adess

kelas fizik
- waaaa, aku memang selalu main2 kat kelas fizik! bosan sesangat!
form 4 dpt cikgu lembut [baik sgt] . dlm kelas dah berapa kali menguap .
form 5 dpt cikgu garang~ tapi lepas abis kelas terus macam 'blackout' je otak aku!
tapi , tak selalu la . .

kelas bio
- dengar dan tulis sahaja .
cukup membosankan kecuali *ehem* yang ada lah sedikit menarik tu . xD

kelas chemistry
- huh??????????????????????????
apa cikgu cakap aku tak berapa faham .
budak2 depan boleh arr tahan tapi yang belakang ni dah buat kerja yang ntah pape
je termasuk mengambil gambar [KAMERA & HP DILARANG BAWA KE SEKOLAH!] gambar $%^&*@

kelas ict
- haaa, time ni mmg semua bebudak sama ngan aku memang klentok arr dalam kelas.
dah la sejuk ala2 masuk selimut, pastu cikgu cakap syok sendiri jew ~
kitorang suka bukak intenet lahh, transfer lagu dlm pendrive lahh, main game ,
bukak website2 'haram' and ada beberapa orang je yang mendengar dengan teliti
seperti aisyah ali, shahmim , natasha , arina, siti farah & 2 org budak lg yg ak
tengok tekun mendengar ceramah cikgu yang panjang ~

kelas sejarah
- sambungan wayar dalam otak aku macam terputus bila saja kelas ini bermula tahu!
mata dah ala2 stim badak air kekenyangan ~
selalu kena cubit dek cikgu matapelajaran ini kerana selalu tertidur !adesss

kelas agama
- boleh la jugak layann kelas ni . . kes tertidur masa kelas ni cuma beberapa kali
je dalam setahun . haha, dikira eh? xD

kelas yang paling best
- waktu rehat
- free time
- time after school!

^^ sekian, itu sahajalah kisahku . XD

0 comments: