ohh kaw lelaki !?!

hahaha ,ada sorang budak neh, sebaya dgn ak la. Disebabkan pada masa itu aku tiada apa-apa mahu dibuat, jadi sehari suntuk jugaklah depan komputer. Pelik betul , bile takde org layan,aku self service lahh dgn tekan2 keyboard neh and melayan perasaaan .
Pastu afiqah ajak ak berchat pada malam tuh . sumpah aku tak penah kenal laki uh. Kwn ak uh bawak ak masuk dalam satu conversation lahh . Nickname laki uh Rippoo . Ak ngan afiqah bukak webcam kat dea . Dah dea ckp ak ni xsporting lahh ape lah ~ mls ak nk lyn,ak bkak jela webcam . Lgpown, xde sape larang, bukan ?
Bodo . Mula2 chat okey jelahhtapi pas aku bukak webcam tu kat dea,dea tros puji aku cute . perh!ak mmg tak boleh terima pujian pastu bapak maluak rasa, muka aku sorokkan teros!! pas uh ketawa besar ! biasa lahh, xtaw terima pujian! depan2 webcam lak uh. merah muka aku ketawa.xD
but, lepas uh ktorg ada personal chat kn , rippoo uh add aku la. nyesal approve.! Dea keep puji aku cute and dea bgtahu terus terang kat aku yang dea suka aku!! Bangang ahhh!! yang buat aku marah bukan apa pown, ak da ckp ak nk kwn je,ada ke dea cakap nak lebih dari tu??? baru kenal tak sampai sejam da ckp ak lawa la ape lahh puji ak . ak dah reject dia hidop2, dea tak mampos lagi! hahahahaha, kire kejam gak aku ne. hahah. pas uh kenal pown tak sehari dah ajak ak kapel ! dah la masa tu hati aku disakiti , nak lagi layan kerenah dia!
!@#$@#$%^&*&*()$%#@#$!!!!!!!!!!!!!!!!
aku marah dan aku mmg tak suka lahh ym! aku tak suka chat lagiiii!!!

dah terlajak pulak,baru kenal ak bg num fon aku. perh, ntah la cane aku boleh silap bagi tu masa before dea tetibe ajak kapel pdhl sehari kenal pon tak . sekarang da nyesal . setiap pagi dan malam wish ak pastu ckp 'luv u..' . hahahaha .ak tipoo dea hidop2 cakap aku takde credit pdhl baru topup uh . malas ak nak layan dia sebenarnya!

ak da bincang dgn kwn ak, si rippoo uh bgtahu kwn ak yg dia sukakan ak dan bgtahu dea jatuh sayang kat aku. perh! that was freaking me out totally!!!!! *dush3!*
kwn aku ni ckp, "org kl mmg gitu . iman tak cukup . baru tgk perempuan cute dah tergoda . kalau jumpa yang lagi cute camne?" . ak sokong kata kawww . yes, trully trully benar!

well, ak mmg tak boleh halang lahh perasaan dia. tapi dia tak reti simpan ke??
nak kol aku tiap2 malam! MENGGANGGU! dah terus terang aku bagitahu dia aku tak suka dia tu tak suka lahh!! bangang tol. kn dah kena sumpah seranah dek aku. hahaahahhaha. aku tahu apa perasaannya kena reject jd aku layan jelahh pape yg OKEY. tp mmg ak tipoo dea ak takde kedit. hahah . takyah ak susah2 nk bersms ngn dea sbb ak pown dh MALAS layan SMS lepas insiden ak clash.
ak bgtahu kt kwn aku, padan muka dia kena reject . aku ajak kawan je tanak [mcm la kwn2 kt ym tu aku layan pown...] . XD . giler bengong ahh otak laki uh . apa dia fikir?? berterus terang ?? sehari kenal pown tak sampai! bangang giler pada aku .

haih, aku tak boleh percayakan lelaki lagi . Tapi, sorang kawan aku ni aku mmg percaya lahh, tapi hubungan ak dgn dia cuma KAWAN sahaja . hati aku masih tertutup .ada ke sepupu aku ckp haritu aku nmpk mesra dgn dia?? well,ak rasa mcm kwn jer la .

well,dibandingkan dgn pakwe ak dulu,mase ak jumpa pown malu2 . cinta lahh katakan tp skrg ak pown ntah la cintakan dia lagi ke tak [ i guess too much things he had done to me].
well, yes kitorang mcm da kamcing kn, fiqa? hahahaha XD buat fiqa jelesh lak aku neh . sorrryyyy weeeiii ~ . ak ngn dea TEMAN tapi MESRA jelahh .hahahahahah
jangan jeles weyhhh!!!
tapi budak uh mmg baik lah and gentleman pown. tak ego and always be gentleman . sesiapa pown boleh serasi dgn dia sbb dia tu peramah orgnya ~ jadi, dy mesti byk kwn . dia pown bgtahu aku kawan perempuan dia lg ramai so that's why dia pandai dlm mengambil hati perempuan neh . rupa dea boleh la tahan, standard lelaki melayu . bertanggungjawab dan jenis tak kisah . dea juga peramah . haritu dia ckp dea tak suka kwn dgn lelaki sbb ramai yang hipokrit . habis, perempuan ni lg ramai yang hipokrit . drama queen berlambak . always dramatic . duh ~
ak sarankan kaw lahh fiqa, terima aku je. oke, sygg ? XD
[geli tol arr, gurau weyh]

2 comments:

  さきょう

January 17, 2009 at 1:46 AM

Heys Bella!

YOU ARE TAGGED!! =)

  Azizi Afiq

January 17, 2009 at 5:31 PM

kesian dan kesian
xD